tisdag 14 maj 2013

Små ting i tyger från Panduro!

Det har varit ont om sytid på sistone. Det i kombination med datorhaveri gör att det är lite låg aktivitet här på bloggen. Vår drygt 10 år gamla stationära dator har plockats fram och får fungera till de viktigaste vardagsbestyren så länge.

I väntan på att komma åt bilder på den havererade datorn tänkte jag visa två små saker jag sydde för ett tag sedan i underbara tyger från Panduro. Jag köpte båda tygerna utan att veta riktigt vad de skulle användas till, jag kunde bara inte motstå dem.



Ett Iphonefodral till mamma i födelsedagspresent. Både färger och mönster passar mamma perfekt enligt mig! Yttertyg alltså från Panduro och smårutigt tyg från Stoff och Stil som foder.


Och här ser ni en skön bomullsscarf till sonen. Tyget visade sig passa perfekt till den ärvda vårjackan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar