torsdag 14 juni 2012

Sy din egen plånbok!

Sy din egen plånbok?! Det är faktiskt inte så svårt med hjälp av mönster och beskrivning från pedagogiska Karinottilia! Jag har varit med i ännu en Sew along som sömnadsbloggaren Karinottilia håller i. Denna gången var det ett litet projekt - en plånbok! Det var skoj med ett projekt där det inte tar så lång tid innan man ser ett resultat. Jag sydde två på en gång för jag kunde inte bestämma mig för vilka tyger jag skulle använda. Ändå är jag redan sugen på att sy fler! Både för att förbättra en del små missar men också för att få chansen att kombinera fler tyger. Det är ett utmärkt sätt att använda små stuvar av favorittyger man har hemma.

Kika in på hennes blogg och låt dig inspireras! Där finns fina bilder på deltagarnas olika plånböcker!

Här kommer mina: 











1 kommentar: