torsdag 14 mars 2013

Till nyanländ lillebror

Något av det roligaste att sy tycker jag är små välkommen-till-världen-plagg. Ett litet paket med de här plaggen nådde med hjälp av budbärare, en alldeles nyanländ lillebror under helgen som gick!


Vårmössa i storlek nyfödd - 2 månader i gröna moln från Jny.



Haremsbyxa i strl 62 i sköna ränder från E-slöjd.



Alla bebisar fattar ju inte tycke för napp (min gjorde det inte!) men om så blir fallet kan man använda den till att fästa andra bebisprylar med eller helt enkelt ge bort den till en nappbebis!



Och såklart en mössa till stolta storebror! I "nya" stjärntyget från Jny. Liksom många andra föll jag för det färgglada stjärntyget. Men det slog mig när jag fått hem det hur mycket det påminner om Villervalla. Inte för att Villervalla kan ha ensamrätt på stjärnor men det är väldans snarlikt!


Eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar