söndag 2 december 2012

En intensiv och härlig helg

Idag har varit en alldeles ljuvlig första advent med snö, minusgrader, bakning och glögg med goda vänner.

Adventsljusstaken var inte riktigt färdig till idag så i förmiddags gav jag mig ut med min 2-åring på mossjakt. Det var lättare sagt än gjort eftersom snön föll tätare och tätare... Efter en tids sökande gav vi upp och jag började spåna på något annat att pynta med. Det blev lite bark och rester av en vacker växt (någon som vet vad den heter?) och så några filtkulor i rött och vitt jag hittade i gömmorna.

Lussebullar och Leilas Chocolate Chunk Cookies med kanel.

Marknaden igår blev lyckad på alla sätt. Vi hade besökare i lokalen från början till slut! Jätteroligt att så många kom trots vår knappa marknadsföring. Här får ni en bild på mig och mitt bord strax före öppnandet!
Lägg märke till de fina ställningarna där jag hängt några av mina saker. De gjorde jag med (stor) hjälp av pappa tidigare i veckan. Jag berättar lite mer om dem framöver.




Hoppas ni haft en bra adventshelg ni också! Vi hörs i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar