söndag 16 december 2012

Liten mössparad

Mössor är nog det jag syr mest av på beställning. Kanske inte så konstigt, mössor kan man inte få för många av (eller?) och dessutom kan de fås mot en lagom liten peng. Själv har jag flera olika mössor liggandes på hatthyllan och humöret för dagen får styra mössvalet!

Här kommer en liten mössparad med den senaste tidens mössbeställningar.


Trafikmärken till syskonpar. Tyget kommer från Strömming design.


Fleecefodrade mössor med bokstavsapplikation.



Ugglor till två ettåriga tvillingpojkar. Tyget kommer från Liandlo.


Och en matchande mössa till deras mamma!


Ugglor i annat utförande till en 4-månaders knodd. Tyg från Stoff och Stil.


Stjärnor från Jny design till en lillasyster.


Randigt från E-slöjd till en storasyster.


Jag vill passa på att tipsa om att jag lagt ut några mössor till försäljning på min facebook-sida. Kanske en sista-minuten-julklapp? Gå in på min facebbok-sida och ta en titt! Jag står för porto vid köp månaden ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar